Acrowd ska stärka Sveriges Stadsmissioners digitala närvaro

Acrowd och Sveriges Stadsmissioner har inlett ett samarbete med syfte att förbättra Sveriges Stadsmissioners digitala närvaro. Samarbetet ska hjälpa Sveriges Stadsmissioner att kommunicera sitt viktiga arbete på ett tydligare och mer engagerande sätt samt integrera ett effektivare donationssystem.
Bild på Acrowd chef och Sveriges Stadsmissioners chef

Sveriges Stadsmissioner är en medlemsorganisation för den lokala Stadsmissionen runtom i landet. Stadsmissionen arbetar för ett mänskligare samhälle där alla har makt att forma sina liv och vara delaktiga i samhället. Stadsmissionen bedriver professionellt socialt arbete på ett 40-tal orter runt om i Sverige.

“Vi är glada för samarbetet med Acrowd. Med hjälp av Acrowd kommer vi öka vår digitala närvaro och engagera fler människor för ett mänskligare samhälle för alla”, säger Jonas Wihlstrand, generalsekreterare, Sveriges Stadsmissioner.

Acrowd är en fullservicebyrå med lång erfarenhet av digitala produkter och lösningar, och har samarbetat med bland annat Reumatikerförbundet, Toyota och Jurek.

Linus Nordsveen, Creative Director på Acrowd, understryker betydelsen av detta samarbete: “Vårt mål är att skapa en användarvänlig och tillgänglig plattform som effektivt speglar Sveriges Stadsmissioners viktiga arbete och bidrar till deras insamlingsinsatser. Vi ser fram emot att arbeta nära Stadsmissionen och göra en verklig skillnad för deras framtida resa.”

Samarbetet planeras att påbörjas under sommaren 2024.

Dela

Nyfiken på hur ni kan ta era digitala
plattformar till nya höjder?

Skicka in din mailadress så tar vi kontakt med dig

Let's talk!

1.  Berätta kort om dig och dina mål.

2. Vi bestämmer en tid där vi kan ses och ta reda på om vi är en match (made in heaven)! Online, fysiskt eller på telefon – You decide!

3. We make it happen✌️